poniedziałek, 25 sierpnia 2014

CZY TO CO EKOLOGICZNE TO ZIELONE?

Czy zwróciliście uwagę na to, że wszystko co ekologiczne, organiczne jest ZIELONE??? nie do końca to tak wygląda albowiem to co daje matka natura z zasady bywa przyziemne, zatem są to kolory stonowane, kolory ziemi, beże, szarości, kolory stalowe,wydawało by się, że są zimne i smutne nic mylnego, choćby smutna czerń, zresztą czerń to nie kolor powiedział mi kiedyś znany malarz a jednak wzrok przyciąga i dużo ludzi lubi tą barwę.
Ja  uwielbiam takie odcienie dlatego ciągnie mnie do tego co naturalne, zdrowe i w kolorach prawdziwe.

taka myśl mie teraz naszła i chciałam się nią podzielić....
Dla odmiany jutro na blogu pojawią się zdecydowanie mocniejsze barwy..których również jestem zwolenniczką...
D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczę na to, że podobał wam się post zamieszczony powyżej. Pamiętajcie w komentarzach możecie przesyłać opinie, pytania na @ i nowe sugestie na kolejny post.